Aktualności

18.12.2018

Formaty rozrywkowe współczesnej telewizji

W styczniowym wydaniu Forbes (01/2019) można znaleźć obszerne komentarze naszego eksperta multiscreen - Katarzyny Dudy. Kasia wypowiada się na temat trendów na rynku telewizyjnych programów rozrywkowych - które z nich i dlaczego cieszą się największą popularnością.

03.12.2018

Zmiany, ale nie rewolucyjne.

Zmiana właściciela TVN, zniknięcie jednego brokera i zapowiedź powrotu innego oraz znaczna podwyżka cen CPP - te wszystkie zdarzenia znacząco wpłyną na krajobraz reklamy telewizyjnej w najbliższych miesiącach.

31.10.2018

Spark Foundry z nominacją do nagrody Mixx Awards 2018

Jury Mixx Awards nominowało nas do nagrody w kategorii Direct Responce & Lead Generation tegorocznej edycji konkursu. Nominację otrzymaliśmy za długofalowe działania, jakie wspólnie z agencją Performics zrealizowaliśmy dla kart kredytowych Citi Handlowy.

02.10.2018

Barbara Kurdej-Szatan w kampanii Vipsters.com

Barbara Kurdej-Szatan została ambasadorką kampanii reklamowej Vipsters.com - internetowego klubu zakupowego. Działania przygotowały Schulz brand friendly, Spark Foundry oraz 19 Południk friendly connected.

04.09.2018

Przystanek Relaks 2018

Za nami druga edycja Przystanku Relaks. Zobacz jak nasi pracownicy żegnają wakacje!

25.07.2018

Spark Foundry i Performics jako jeden zespół wygrywają globalną obsługę mediową Lenovo

Firma Lenovo wybrała Publicis Media do globalnej obsługi mediowej. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny będzie specjalnie powołany zespół: Lenovo One Media, tworzony przez ekspertów z agencji Spark Foundry i Performics.

12.07.2018

Biznesowa strona mundialu

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej są nie tylko olbrzymim wydarzeniem sportowym, lecz także maszyną do zarabiania pieniędzy.

28.06.2018

Nie wolno gubić trwałych wartości

"Projekty rebrandingowe wynikające z globalnych zmian właścicielskich, przebiegające na lokalnych rynkach, na których marki mają ugruntowaną pozycję, są szczególnie trudne dla marketerów" - Małgorzata Hejka, Dyrektor ds. Strategii i Innowacji, o tym jak skutecznie przeprowadzić rebranding na przykładzie Circle K.

14.06.2018

Klienci wystawili Spark Foundry najwyższe oceny w badaniu „Media&Marketing Polska”

W dorocznym raporcie „Agencje reklamowe i Domy Mediowe” magazynu „Media&Marketing Polska” opublikowane zostały wyniki badania satysfakcji klientów agencji. Spark Foundry na większości kluczowych wymiarów osiągnęła najlepsze wyniki w porównaniu do innych agencji mediowych.

23.04.2018

Złoto w konkursie Innovation 2018

Agencja Spark Foundry, wraz z agencją Performics, zdobyła złotą nagrodę w konkursie Innovation 2018 w kategorii Model biznesowy dla Citi Handlowy.