W 15-sekundowym spocie reklamowym Barbara Kurdej-Szatan mówi o tym, że kobiety kochają zmiany. "Czasem zmieniamy siebie, czasem tylko stylizacje. A innym razem cały świat!" - mówi aktorka. Przekonuje też, że by nadążać za zmianami warto śledzić Vipsters.com.

Kampania telewizyjna jest już emitowana w popularnych stacjach telewizyjnych. W połowie października planowany jest start działań digitalowych, opartych o content wideo z udziałem ambasadorki marki.

– Nasza komunikacja opiera się o brand ambasadorkę - Basię Kurdej-Szatan, bardzo dobrze znaną aktorkę, która z racji swojego zawodu często zmienia się i wciela w nowe role. Robi to nie tylko w pracy. Zmiany są bardzo kobiece i wszystkie je uwielbiamy. Vipsters.com to klub zakupowy, w którym codziennie pojawiają się nowe kampanie największych marek ze zniżkami nawet do 70%. Dzięki naszej ofercie, każda kobieta może się zmienić za pomocą jednego kliknięcia w telefonie. Niezależnie od tego gdzie jest i czego aktualnie potrzebuje, na Vipsters.com zawsze znajdzie coś dla siebie i poczuje prawdziwą radość z zakupów – komentuje Agata Prorok, przedstawiciel Vipsters.com w Polsce.

19 Południk friendly connected odpowiada za strategię komunikacji. Schulz brand friendly przygotował koncepcję kreatywną, spoty telewizyjne i sesję fotograficzną z Barbarą Kurdej-Szatan oraz zajął się produkcją contentu. Za zakup mediów odpowiada Spark Foundry. Vipsters.com to internetowy klub zakupowy, w ofercie którego znajdują się produkty znanych marek w niższych cenach. Na stronie można kupić ubrania, artykuły sportowe, przybory szkolne czy akcesoria do domu.