Wystartowała kampania nowej, limitowanej serii smaków Crunchips WOW: Jalapenio&Cheese Inferno, Paprika&Cream Pleasure oraz Wasabi&Cream Dream. Za planowanie mediów i komunikację w social media odpowiadają należące do Publicis Groupe, agencje Spark Foundry oraz LiquidThread.

Materiały video są emitowane w telewizji, kinach oraz w serwisach VOD. Spoty podkreślają ostry charakter nowych produktów: „Na Maxa Intensywne, Turbo chrupiące, Xtra faliste’’.

Materiały video są emitowane w telewizji, kinach oraz w serwisach VOD. Spoty podkreślają ostry charakter nowych produktów: „Na Maxa Intensywne, Turbo chrupiące, Xtra faliste’’.

Kampania ma również silne wsparcie OOH oraz digitalowe, Crunchips jest pierwszą marką, która wykorzystuje format Top View na Tik Toku. Emisja reklamy w aplikacji jest możliwa dzięki współpracy z Httpool Polska. Spot video przygotowała agencja reklamowa Just.

Spot można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=UOa86Jrr-JQ