Sieć stacji paliw Circle K ruszyła z akcją „Little Thank You”, która zachęca do doceniania pomocy, którą otrzymujemy od ludzi na co dzień. Swoją wdzięczność można wyrazić, wysyłając prezent od Circle K. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Spark Foundry, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe.

W czasie pandemii ludzie wyjątkowo okazują sobie wsparcie. W związku z tym, że nie każdy bohater nosi pelerynę, Circle K wprowadza akcję, która pozwala podziękować przyjaciółce za pyszne ciasto czy sąsiadowi za zrobione zakupy. Prezentem można podzielić się z pięcioma osobami. Wystarczy wejść na circlekthanks.eu/pl i napisać swoją wiadomość z pozdrowieniami i wysłać ją jako SMS lub mail. Obdarowane osoby otrzymają kupon podarunkowy, który będą mogły wymienić na stacji Circle K na jeden z wybranych produktów.

Za kampanię mediową realizowaną w social mediach odpowiada agencja Performics, należąca także do Publicis Groupe. PR-owo akcję wspiera agencja Grayling.

„Little Thank You” to już kolejna akcja Cricle K związana z koronawirusem. W marcu marka zainicjowała wsparcie dla polskich służb w postaci darmowej kawy, czekolady czy herbaty. Do ogólnopolskiej inicjatywy, zapoczątkowanej przez Circle K, dołączyły również inne sieci stacji paliw w Polsce.