W wyniku przeprowadzonego przetargu Vivus Finance, FinTech świadczący usługi pożyczkowe, ponownie zdecydował się na przedłużenie współpracy z agencją mediową Spark Foundry, należącą do Publicis Groupe.

o już trzeci przetarg rozpisany przez Vivusa, w którym zwyciężył Spark Foundry. Współpraca rozpoczęła się w 2016 roku i od tego czasu Spark Foundry konsekwentnie broni swojej pozycji. Również w tym roku przedstawiona oferta okazała się najlepsza, deklasując konkurencję. Na utrzymanie lojalności klienta miały wpływ przede wszystkim pozytywna historia współpracy, wysoki standard obsługi klienta oraz pozytywnie wyróżniająca się na tle konkurencji oferta.

Agnieszka Ryttel-Dyduch, odpowiadająca za media po stronie klienta bardzo pozytywnie ocenia dotychczasową współpracę - Spark Foundry jest dla Vivusa ważnym partnerem biznesowym. Nasza współpraca daleko wykracza, poza zwykły zakup mediów. Sparks zapewnia nam również strategiczne wsparcie dla całego procesu mediowego. Możemy liczyć na ich analizy i rekomendacje. Jeśli weźmiemy pod uwagę również świetne customer experience oraz zrozumienie naszych celów biznesowych oraz wsparcie w ich realizacji, to otrzymamy dobry obraz naszej dotychczasowej współpracy.

Obrona budżetów mediowych nigdy nie jest łatwa, bo przez lata współpracy zdobywamy wiedzę pozwalającą poznać przepis na sukces danej marki. Po latach coraz trudniej jest zaskoczyć czymś klienta, szczególnie jeśli przez ten czas realizowało się z nim wiele różnorodnych projektów i mierzyło ich skuteczność. Jednak nam i tym razem udało się wyróżnić świeżością w podejściu. Wierzę, że to w połączeniu z ofertą i zaufaniem wypracowanym przez lata dało ten sukces – powiedziała Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry.

Działania agencji Spark Foundry obejmują strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów, głównie offline.

Agencja nie podaje wartości kontraktu ani informacji na temat okresu trwania umowy.