Jury Mixx Awards nominowało nas do nagrody w kategorii Direct Responce & Lead Generation tegorocznej edycji konkursu. Nominację otrzymaliśmy za długofalowe działania, jakie wspólnie z agencją Performics zrealizowaliśmy dla kart kredytowych Citi Handlowy.

Działania oparliśmy na spostrzeżeniu, że Polacy obawiają się płacenia kartą kredytową ponieważ kojarzy im się to z utratą kontroli nad swoimi wydatkami. Żeby przełamać tę barierę powiązaliśmy kartę z momentem zakupu u kluczowych graczy e-commerce i realną wartością dla kupującego. W rezultacie każda ze stron osiągnęła sukces: kupujący korzystniej nabywali produkty, sprzedawcy mieli wyższą sprzedaż i dodatkowe przychody za sprzedane karty, a Citi Handlowy zyskał 60% więcej klientów z istotnie kurczącego się rynku. Całkowicie zredefiniowaliśmy model sprzedaży produktu finansowego i odnieśliśmy trwały sukces tworząc nowy kanał sprzedaży dla naszego klienta. Projekt ten zdobył wcześniej złotą nagrodę w konkursie Innovation, w kategorii Innowacyjny Model Biznesowy. Gala konkursu Mixx Awards odbędzie się 28 listopada.