Effie Awards to najbardziej prestiżowy konkurs marketingowy w Polsce, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych SAR. Jubileuszowa Gala odbyła się 28 października 2019 r. w Teatrze Narodowym.

Jury konkursu przyznało agencji Złote Effie w kategorii Retail/kanały sprzedaży, za kampanię „Kawa na każdym rogu” przygotowaną dla Żabki. Srebrną statuetkę Spark Foundry otrzymała za kampanię „Teraz gramy! Radio Złote Przeboje” w kategorii Long term marketing excellence, natomiast brąz powędrował do zespołu odpowiedzialnego za kampanię „Boli? Umów się przez ZnanyLekarz.pl” w kategorii Usługi.

Spark Foundry otrzymał w tym roku łącznie pięć nominacji do nagród Effie. Oprócz nagrodzonych projektów, nominacje dostały również kampanie: „BLIK BLIK przelew na telefon w mig” (kategoria Finanse) oraz „Tomcio Paluch w Żabce” (kategoria Retail/ kanały sprzedaży).

Effie Awards są bez wątpienia najważniejszymi nagrodami w branży marketingowej. Dla nas Effie ma szczególne znaczenie, ponieważ jako agencja o duchu startupu całą naszą wiedzę, technologie, narzędzia i talenty, inwestujemy w rozwój marek, dla których pracujemy i wspieranie biznesu naszych klientów. Wszystkie nominacje i nagrody to najlepszy dowód na to, że dzięki pasji i zaangażowaniu w pracę udaje się nam nie tylko osiągać, ale nawet przekraczać zamierzone cele - powiedziała Beata Szcześniak, dyrektor generalna Spark Foundry.  

Agencje należące do Publicis Groupe w Polsce zdobyły w tym roku łącznie 29 statuetek Effie, czyli ponad połowę wszystkich przyznanych nagród.