Aktualności

20.11.2020

Grand Prix, złoto, dwa srebra i brąz oraz TOP3 Agencji mediowych – EFFIE Awards 2020

Podczas tegorocznej edycji EFFIE Awards agencja Spark Foundry odniosła wielki sukces, otrzymując aż 5 nagród, w tym GRAND PRIX w najbardziej prestiżowej kategorii Long Term Marketing Excellence za kampanię dla Żabki. Dodatkowym wyróżnieniem jest również miejsce na podium wśród trzech najbardziej efektywnych agencji mediowych w Polsce AD 2020.

05.11.2020

Clarins Everlasting- kampania nowej serii kosmetyków marki Clarins

Ruszyła kampania reklamowa serii produktów do makijażu Clarins Everlasting, produkowanych przez francuską markę kosmetyczną Clarins (Orbico Beauty). Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania na Facebooku - agencja marketingu efektywnościowego Performics. Obie agencje należą do Publicis Groupe.

28.10.2020

„DAILIES TOTAL 1™ – Wygraj z dyskomfortem”− nowa kampania firmy Alcon

Ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Alcon, globalnego lidera w obszarze wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce, producenta m.in, w tym soczewek kontaktowych, kropli nawilżających do oczu i płyny do pielęgnacji soczewek kontaktowych. Kampania promuje soczewki kontaktowe DAILIES TOTAL 1™.

06.10.2020

„Mamy coś do przekazania” w charytatywnej kampanii Zooplus.pl

Wystartowała kampania sklepu internetowego zooplus.pl – „Mamy coś do przekazania”, która ma na celu pomoc podopiecznym Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Krakowie (Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami). Działania kreatywne przygotowała agencja LiquidThread, za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Spark Foundry.

16.07.2020

Wiejskie Ziemniaczki z akcją „Ruszaj w Polskę!”

Marka chipsów Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz-Bahlsen Snack World) startuje z aktywacją marketingową „Ruszaj w Polskę!”, która ma zachęcać do odkrywania mniej znanych miejsc w Polsce. Kluczowym elementem kampanii jest współpraca z influencerami podróżniczymi, którzy wyruszą w Polskę, aby znaleźć miejsca, dzięki którym te wakacje będą niezapomniane. Kampanię przygotowały agencje Publicis Groupe: LiquidThread i Spark Foundry.

15.07.2020

VALORANT CRUNCHIPS CUP – Crunchips stawia na gaming

Marka Crunchips, należąca do Lorenz-Bahlsen Snack World, została sponsorem tytularnym licencjonowanego turnieju gry Valorant (Riot Games – twórca League of Legends). VALORANT CRUNCHIPS CUP to największy do tej pory turniej Valoranta w Polsce.

20.05.2020

Podziękuj swojemu bohaterowi – nowa akcja Circle K

Sieć stacji paliw Circle K ruszyła z akcją „Little Thank You”, która zachęca do doceniania pomocy, którą otrzymujemy od ludzi na co dzień. Swoją wdzięczność można wyrazić, wysyłając prezent od Circle K. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Spark Foundry, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe.

17.04.2020

„Jedz mniej, ale smaczniej!” − nowa kampania marki Roleski

Rusza nowa kampania reklamowa polskiej firmy Roleski, producenta sosów, musztard, ketchupów, majonezów czy dressingów. Marka reklamuje się hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe.

07.04.2020

Dziennikarze sportowi reklamują markę Crunchips

Marka Crunchips - należąca do Lorenz-Bahlsen Snack World - podjęła współpracę z dziennikarzami sportowymi tworzącymi Kanał Sportowy w serwisie Youtube: Michałem Polem, Tomaszem Smokowskim i Krzysztofem Stanowskim. Za pomysł kreatywny rozpoczętej właśnie kampanii, zakup i planowanie mediów, a także lokowanie produktów odpowiada Spark Foundry, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe Polska.

16.03.2020

Spark Foundry obsługuje mediowo Segafredo Selezione

Agencja mediowa Spark Foundry – należąca do Publicis Groupe Polska - wygrała przetarg na obsługę mediową linii kaw Segafredo Selezione. Oznacza to rozszerzenie działań prowadzonych na rzecz tego klienta przez Publicis Groupe od 2019 roku, które dotychczas skoncentrowane były na performance marketingu i e-commerce.