Aktualności

23.05.2022

Ruszyła kampania launchowa Crunchips Nachos

Marka Crunchips wystartowała z kampanią promującą nowość produktową – Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue.

22.04.2022

„Bądź kotem płatności” – nowa kampania Blika

Ruszyła nowa kampania promująca system płatności mobilnych BLIK. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania Paid Social i Paid Search agencja marketingu efektywnościowego Performics, natomiast współpracą z influencerami zajmuje się LiquidThread. Strategię komunikacji i kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan.

07.02.2022

Klienci Publicis Groupe jako pierwsi w Polsce z kampaniami na Allegro Trading Desk

Publicis Groupe, jako pierwszy w Polsce, wykorzystuje Allegro Trading Desk w kampaniach realizowanych dla swoich klientów. Do grona innowatorów należy m.in. Getin Bank, który od lutego promuje swoje produkty z wykorzystaniem tej formy reklamy.

26.01.2022

Metsä Tissue wybiera Spark Foundry do obsługi mediowej

Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, wygrała przetarg na obsługę mediową Metsä Tissue – producenta papierowych artykułów higienicznych, właściciela marek tj. Lambi, Mola i Tento. Agencja Spark Foundry będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie kampanii i zakup mediów.

21.01.2022

Oyakata z nową kampanią i loterią promocyjną „O Ya! Ka Kasa!”

Wystartowała kampania marki Oyakata (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem „O YA! KA KASA!”. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry, za koncept kreatywny kampanii oraz działania z inluencerami – LiquidThread. Obie agencje należą do Publicis Groupe.

14.01.2022

Spark Foundry wygrywa przetarg na obsługę mediową Maczfit

Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe), nawiązuje współpracę z Maczfit Foods , należącą do Żabka Polska firmą oferującą catering dietetyczny. Spark Foundry będzie odpowiadał za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów TV, radio, digital oraz OOH.

13.12.2021

Blik, Spark Foundry i AMS testują zakup powierzchni DOOH w modelu programmatic

Wystartowała kampania systemu płatności mobilnych BLIK zakupiona w modelu programmatic na powierzchniach Digital Cityscreen firmy AMS. Za planowanie i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za kreację do kampanii Change Serviceplan.

20.10.2021

Crunchips z kampanią wspierającą relaunch marki

Marka Crunchips, należąca do firmy Lorenz, wystartowała z kampanią wizerunkową „Crunchokazje”, w której możemy zobaczyć nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki „Jest Crunchips, jest impreza!” pozostaje bez zmian.

03.10.2021

Innogy Polska rozpoczyna współpracę z agencją Spark Foundry

Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej firmy innogy Polska z Grupy E.ON, która dostarcza energię elektryczną dla ponad miliona mieszkańców Warszawy. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie i zakup mediów offline.

20.09.2021

„Brytyjski z natury” – Butcher’s z kampanią naturalnej karmy dla zwierząt

Butcher’s, producent karmy dla psów i kotów, wystartował z kampanią wizerunkową promującą wysoką jakość i naturalny skład swoich produktów. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry wspólnie z agencją marketingu efektywnościowego Performics, która odpowiada za działania w social media (planowanie i zakup kampanii). Obie agencje należą do Publicis Groupe.