
Marka Vegeta, należąca do firmy Podravka – producenta przypraw i produktów spożywczych, wystartowała z kampanią promocyjną „Gotuj się na oszczędzanie”. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe).
Ruszyła kampania BLIKA promująca nową edycję BLIKOMANII, która wykorzystuje ChatGPT – generator tekstu bazujący na sztucznej inteligencji opracowany przez OpenAI, do stworzenia struktury SEM reklam elastycznych w Google Ads. Za koncept i testy z wykorzystaniem chatbota odpowiada agencja marketingu efektywnościowego Performics, a za strategiczne planowanie i zakup mediów agencja mediowa Spark Foundry. Obie agencje należą do Publicis Groupe.
Marka Crunchips wystartowała z kampanią promującą nowość produktową – Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue.
Ruszyła nowa kampania promująca system płatności mobilnych BLIK. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania Paid Social i Paid Search agencja marketingu efektywnościowego Performics, natomiast współpracą z influencerami zajmuje się LiquidThread. Strategię komunikacji i kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan.
Publicis Groupe, jako pierwszy w Polsce, wykorzystuje Allegro Trading Desk w kampaniach realizowanych dla swoich klientów. Do grona innowatorów należy m.in. Getin Bank, który od lutego promuje swoje produkty z wykorzystaniem tej formy reklamy.
Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, wygrała przetarg na obsługę mediową Metsä Tissue – producenta papierowych artykułów higienicznych, właściciela marek tj. Lambi, Mola i Tento. Agencja Spark Foundry będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie kampanii i zakup mediów.
Wystartowała kampania marki Oyakata (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem „O YA! KA KASA!”. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry, za koncept kreatywny kampanii oraz działania z inluencerami – LiquidThread. Obie agencje należą do Publicis Groupe.
Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe), nawiązuje współpracę z Maczfit Foods , należącą do Żabka Polska firmą oferującą catering dietetyczny. Spark Foundry będzie odpowiadał za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów TV, radio, digital oraz OOH.
Wystartowała kampania systemu płatności mobilnych BLIK zakupiona w modelu programmatic na powierzchniach Digital Cityscreen firmy AMS. Za planowanie i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za kreację do kampanii Change Serviceplan.
Marka Crunchips, należąca do firmy Lorenz, wystartowała z kampanią wizerunkową „Crunchokazje”, w której możemy zobaczyć nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki „Jest Crunchips, jest impreza!” pozostaje bez zmian.