„Dziel się życzliwością” to hasło nowej kampanii digitalowej serków topionych Kiri, produkowanych przez firmę BEL Polska. Za strategiczne planowanie i zakup kampanii w kanale digital odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania w social mediach, display i SEM agencja marketingu efektywnościowego Performics. Obie agencje należą do Publicis Groupe. 

Kampania obejmuje krótkie spoty wideo, które podkreślają zalety przekąsek marki Kiri, stworzonych ze świeżego mleka i śmietanki. Komunikacja opiera się na haśle „Życzliwość jest jak dobra przekąska, kiedy się nią dzielisz, smakuje najlepiej”.

 

Za strategię oraz zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry, która współpracuje z firmą BEL Polska od 2018 roku. Działaniami w mediach społecznościowych, display i SEM zajmuje się Performics.

Kampania wspierana jest również konkursem konsumenckim organizowanym przez agencję reklamową Graf, w którym można wygrać nagrody w postaci plecaków z limitowanej kolekcji Marvela. Wystarczy kupić dwa produkty marki Kiri i zarejestrować paragon na stronie https://marvel.kiri-kiri.pl/