Butcher’s, producent karmy dla psów i kotów, wystartował z kampanią wizerunkową promującą wysoką jakość i naturalny skład swoich produktów. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry wspólnie z agencją marketingu efektywnościowego Performics, która odpowiada za działania w social media (planowanie i zakup kampanii). Obie agencje należą do Publicis Groupe.

Kampania prowadzona jest w cyfrowych kanałach komunikacji, w tym głównie serwisach Youtube i Facebook. Wspierana jest również działaniami programatikowymi i precyzyjnym targetowaniem w największych portalach. Krótkie spoty wideo podkreślają tradycję marki Butcher’s, która z małego rodzinnego przedsiębiorstwa, stała się firmą o zasięgu międzynarodowym. Sukces ten opiera się na wysokiej jakości karmie Butcher’s, produkowanej z naturalnych składników, bez konserwantów i wypełniaczy oraz glutenu. Dodatkowo mokra karma gotowana jest na parze, co pozytywnie wpływa na zdrowie i dobre samopoczucie czworonogów. Kampania obejmuje również launch produktu Butcher’s Denatal Care, czyli dentystycznych przysmaków dla psów.

Za strategię, planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry. Działaniami paid social na Facebooku zajmuje się Performics. To pierwsza wspólna kampania zrealizowana dla marki Butcher’s. Za produkcję spotów odpowiada agencja Just.