Ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Alcon, globalnego lidera w obszarze wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce, producenta m.in, w tym soczewek kontaktowych,  kropli nawilżających do oczu i płyny do pielęgnacji soczewek kontaktowych. Kampania promuje soczewki kontaktowe DAILIES TOTAL 1™.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania z influencerami LiquidThread. Obie agencje należą do Publicis Groupe.

Kampania „DAILIES TOTAL 1™ – Wygraj z dyskomfortem” ma na celu wzmocnienie pozycjonowania marki oraz zwiększenie świadomości na temat unikalności produktu. Soczewki kontaktowe DAILIES TOTAL 1™ to jedyne soczewki z gradientem uwodnienia, które zawierają prawie 100% wody na powierzchni*, co sprawia, że są niezwykle komfortowe i niewyczuwalne dla oczu1

Działania promocyjne, oparte o kreację globalną, prowadzone są w kanale digital i obejmują standardowe formaty wideo oraz social media. Do kampanii zaproszono także znanych influencerów takich jak Edyta Pazura, Agnieszka Sienkiewicz czy Ada Fijał.

Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, która współpracuje z firmą Alcon od 2013 roku.  Działania z infulencerami po raz kolejny przygotowała i realizuje agencja LiquidThread (Publicis Groupe).