Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg na obsługę mediową Getin Noble Banku. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie kampanii i zakup wszystkich mediów. Getin Bank przedłużył również współpracę z agencją marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe), która trwa nieprzerwanie od 2014 roku i obejmuje działania w zakresie performance marketingu.

Getin Bank, po kilkuletniej przerwie, zdecydował się wznowić współpracę z agencją mediową Spark Foundry, z którą był związany w latach 2007-2017. W wyniku przetargu, Spark Foundry przejmuje obowiązki, które w ostatnich latach pełniła agencja OMD. Do zadań agencji należy doradztwo w zakresie prowadzenia skutecznej komunikacji, planowania i zakupu mediów w kanałach offline i online. Proces przetargowy wspierał niezależny audytor mediowy Media Strategy.

Przetarg obejmował również działania w obszarze performance marketingu, budżet obroniła agencja Performics. W ramach przedłużonej współpracy agencja będzie nadal odpowiedzialna za usługi z zakresu SEM oraz zarządzanie kampaniami afiliacyjnymi. Od teraz do obowiązków Performics będą należeć również działania w obrębie Paid Social.