Podczas tegorocznej edycji EFFIE Awards agencja Spark Foundry odniosła wielki sukces, otrzymując aż 5 nagród, w tym GRAND PRIX w najbardziej prestiżowej kategorii Long Term Marketing Excellence za kampanię dla Żabki. Dodatkowym wyróżnieniem jest również miejsce na podium wśród trzech najbardziej efektywnych agencji mediowych w Polsce AD 2020.

 

Effie Awards to najbardziej prestiżowy konkurs marketingowy w Polsce, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych SAR. Spark Foundry w tegorocznej edycji konkursu zdobył 7 nominacji i aż 5 nagród:

Grand Prix w kategorii Long term marketing excellence za kampanię "Żabka- mały wielki sklep"- (Żabka), Złoto w kategorii Long term marketing excellence za kampanię "Żabka- mały wielki sklep"-(Żabka), Srebro w kategorii Kultura i rozrywka za kampanię "Chłopi 2050"- (Storytel), Srebro w kategorii Branded content za kampanię "Chłopi 2050"- (Storytel), Brąz w kategorii React & Sustain za kampanię "Dziecinnie proste"- (Nesperta / Semilac).

Pozostałe nominowane kampanie to również powód do dumy:

„Nasometin - rewolucja na alergię” w kategorii Launch/Relaunch - (Sandoz), „To nie grzech. To Foodini!” w kategorii Launch/Relaunch - (Żabka), „Aviva medykom” w kategorii React & Sustain- (Aviva)

Misją Spark Foundry, którą z konsekwencją realizujemy jest prowadzić Klientów ku wzrostowi ich biznesu. Dlatego tak ważne dla nas są wyróżnienia i nagrody w konkursie Effie, które stanowią nie tylko podsumowanie tego, co już zrobiliśmy, ale są doskonałymi referencjami naszych możliwości i potencjału na współpracę W naszej wizji kładziemy nacisk na zmiany, co w tym szczególnym okresie pandemii nabiera jeszcze większego znaczenia. Przez ostatnie miesiące staraliśmy się udowadniać, że nasz duch startupu pomaga nam sprostać oczekiwaniom naszych Klientów a także, mimo wyjątkowych okoliczności, wciąż staramy się wykorzystywać okazje, które jak widać, przynoszą efekty.- Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry.