Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, wygrała przetarg na obsługę mediową Metsä Tissue – producenta papierowych artykułów higienicznych, właściciela marek tj. Lambi, Mola i Tento. Agencja Spark Foundry będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie kampanii i zakup mediów.

- Naszym celem było znalezienie agencji mediowej z zasięgiem międzynarodowym, która zwiększyłaby widoczność naszych marek, przede wszystkim marki Lambi na wszystkich naszych kluczowych rynkach. Chcieliśmy wybrać długoterminowego partnera, który będzie pomagał nam wdrażać ustaloną strategię i osiągać ambitne cele biznesowe Metsä Tissue – mówi Magdalena Smolińska, Dyrektor Marketingu CEE Metsä Tissue i dodaje – Po szczegółowej analizie agencji, doszliśmy do wniosku, że Spark Foundry najlepiej odpowiada na potrzeby Metsä Tissue. Ich oferta była doskonałym połączeniem wiedzy i doświadczenia strategicznego z dogłębną znajomością lokalnych rynków mediowych. Doceniliśmy również bardzo wysoką jakość prezentowanych planów, ujednolicone procesy i spójne narzędzia na wszystkich rynkach, jak również kompetentne lokalne zespoły dbające o codzienny biznes.

W przetargu brały udział 4 agencje o zasięgu międzynarodowym. Współpraca pomiędzy Metsä Tissue a Spark Foundry rozpoczęła się z początkiem stycznia, a działania zaplanowane są na przestrzeni całego roku.