Nowa kampania BLIKA z wykorzystaniem ChatGPT
Eksperci agencji Performics sprawdzali, jak narzędzie poradzi sobie z briefem klienta, wpisując zapytania w celu stworzenia konkretnej struktury SEM do kampanii promującej loterię BLIKOMANIA. Z propozycji wygenerowanych przez ChatGPT, zespół wybrał najbardziej dopasowane do strategii komunikacji słowa kluczowe, nagłówki i teksty elastycznych reklam tekstowych. Po przeprowadzeniu kampanii agencja planuje porównać efektywność reklam stworzonych przez ChatGPT i tych ułożonych przez człowieka.
BLIK to Klient skoncentrowany na nowych technologiach, stawiający na innowacyjne rozwiązania, co pozwala nam na tworzenie nieszablonowych taktyk i testowanie nowych narzędzi. Jedną z takich inicjatyw było wykorzystanie ChataGPT do wygenerowania struktury SEM reklam elastycznych w Google Ads. Po odpowiednim sformułowaniu briefu, otrzymaliśmy nagłówki i teksty reklam zaproponowane przez chatbota, które po naszej selekcji przedstawiliśmy do akceptacji Klientowi, zaznaczając, że nie wprowadziliśmy do nich żadnych kluczowych zmian. Z niecierpliwością czekamy na wyniki testów, czy użycie ChataGPT może wpłynąć na optymalizację naszej pracy i zwiększenie efektywności marketingowej – mówi Anna Jakubowska, Senior Business Integration Managerka w Performics.
BLIKOMANIA wystartowała na początku kwietnia, w loterii można wygrać sztabkę złota, czeki BLIK o wartości 100 lub 200 zł, jest też nagroda gwarantowana w postaci kodu z Legimi uprawniającego do wyboru jednego e-booka z puli 20 z różnych kategorii tematycznych.
BLIK współpracuje z agencjami już od 2018 roku, z którymi odnosi biznesowe sukcesy, czego potwierdzeniem są nagrody branżowe takie jak Effie czy Mixx Awards.