Rusza kampania reklamowa dań i zup instant z makaronem marki „OYAKATA”, należącej do firmy Ajinomoto Poland, która stanowi część japońskiej korporacji Ajinomoto Group. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za planowanie kampanii, strategię gamingową i zakup mediów na polskim rynku odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za produkcję spotu telewizyjnego oraz przygotowanie kreacji video do digitalu – LiquidThread.

„OYAKATA” TASTE OF ASIA to nowa linia dań instant z makaronem inspirowanych orientalną kuchnią prosto z Azji. Nowe dania dostępne są w dwóch wersjach smakowych: Pad Thai Chicken oraz Korean Barbecue. „OYAKATA” oferuje najbardziej popularne japońskie dania typu Yakisoba (Klasyczny, Kurczak Teriyaki, Wołowina smak wasabi, Curry) oraz zupy Ramen (Miso, Kurczak, Sos sojowy, Wieprzowina).

Kampanię będzie można zobaczyć w telewizji oraz w internecie, głównie na kanałach takich jak YouTube, TikTok czy Spotify. Do promocji wykorzystano również formaty statyczne i rich mediowe. Start kampanii zaplanowany jest na 15 marca.

W planach jest również współpraca z influencerami. W promocję nowych smaków zaangażowani są influencerzy ze świata gamingu: Jcob, Mandzio oraz Lachu.

Za koordynację influencerów oraz przygotowanie kreacji wideo odpowiada LiquidThread. Planowaniem kampanii oraz zakupem mediów na polskim rynku zajmuje się agencja Spark Foundry, która współpracuje z Ajinomoto Poland od 2018 roku.

 

Spot dostępny jest tutaj: OYAKATA. SMAK AZJI. O YA! - YouTube

Szczegóły oferty na stronie: www.oyakata.com.pl