Oyakata z nową kampanią i loterią promocyjną „O Ya! Ka Kasa!”
Wystartowała kampania marki Oyakata (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem „O YA! KA KASA!”. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry, za koncept kreatywny kampanii oraz działania z inluencerami – LiquidThread. Obie agencje należą do Publicis Groupe.
Oyakata jest marką premium w swojej kategorii, a rosnąca popularność kuchni azjatyckiej i kultury japońskiej kreuje szerokie możliwości promocji. Komunikacja marki opiera się na budowaniu świadomości na temat nowej oferty smaków z linii azjatyckiej (Korean Barbecue, Pad Thai Chicken), a także produktów z oryginalnej linii japońskiej (Japoński Kurczak Teriyaki, Japoński Klasyczny, Japońska Wołowina Smak Wasabi, Japońskie Curry, Miso Ramen, Soy Sauce Ramen, Chicken Ramen, Pork Ramen) oraz loterii konsumenckiej „O YA! KA KASA!”, która jest pierwszą historii loterią prowadzoną z wykorzystaniem produktów Oyakata https://loteria.oyakata.com.pl/ Kampania wystartowała 17 stycznia i potrwa do końca marca 2022.
Kampania prowadzona jest w ogólnopolskiej telewizji z mocnym wsparciem w digitalu: YouTube, TikTok, Twitter, Spotify, Twitch, aplikacje zakupowe oraz działania display oraz video w modelu programatycznym. Do promocji zaangażowani zostali również influencerzy gamingowi.
Za koncept kreatywny kampanii oraz za współpracę z twórcami gamingowymi odpowiada agencja LiquidThread, natomiast za optymalizację oraz zakup mediów odpowiedzialny jest Spark Foundry. Obydwie agencje w grudniu 2021 utrzymały, w drodze rozstrzygniętego przetargu, obsługę Klienta.
Spark Foundry