Spark Foundry wygrywa przetarg na obsługę mediową Maczfit
Decyzja o wyborze partnera mediowego dla firmy Maczfit została podjęta w drodze przetargu. Przetarg był koordynowany przez firmę audytorską Media Strategy Warsaw.
Sukces działań marketingowych w dużej mierze zależny jest od dobrego planu. Spark, dobrze rozkodował brief i odpowiedział na nasze oczekiwania. Zaprezentował strategie mediową świetnie dopasowaną do naszych potrzeb, gwarantując realizacje założonych celów – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu i PR w Maczfit.
Pierwsza wspólna multikanałowa kampania marki Maczfit i Spark Foundry ruszyła już w styczniu z hasłem przewodnim „Głodni Życia” na podstawie strategii i konceptu kreatywnego opracowanego przez BBDO. Nawiązuje do zaspakajania głodu nowych doświadczeń i wyzwań, a tym samym zachęca do realizowania siebie i swoich pasji. Pomocne mogą być w tym gotowe posiłki oferowane przez Maczfit, które dodają energii do działania i zapewniają spokój oraz równowagę żywieniową.
Od samego początku czuliśmy, że brief dotyczący strategii komunikacji Maczfit pasuje do nas idealnie. Multikanałowe, przenikające się, dynamiczne i nowoczesne kampanie to to, w czym czujemy się najlepiej. Jako agencja z duszą startupu i ogromną pasją do innowacji z radością wyczekujemy wspólnych projektów, które mam nadzieję zamienią się w biznesowy sukces marki – mówi Beata Szcześniak, dyrektor generalna Spark Foundry.