Aby wziąć udział w akcji cashback i otrzymać zwrot pieniędzy, należy kupić produkty marki Vegeta lub Vegeta Natur za minimum 10 zł, w tym dowolną przyprawę uniwersalną, zachować paragon i zarejestrować się na stronie www.promocjavegeta.pl

Kampania zaplanowana jest głównie w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo oraz wysyłką MMS. W kampanii wykorzystano również rozwiązanie Ad-Quest - produkt w ofercie Grupy Publicis Polska, który został stworzony we współpracy z QUESTPASS - jednym z finalistów pierwszej edycji programu akceleracyjnego NextTECHnow by Publicis Groupe. Rozwiązanie, prezentujące nowatorskie podejście do reklamy digitalowej w z obszaru AdTech, dostępne jest już dla Klientów Grupy w ofercie APEX. Oprócz kampanii mediowej, akcja wspierana jest również w punktach sprzedaży.

Ad-Quest wykorzystuje innowacyjny pomysł na radykalne zwiększenie skuteczności komunikacji reklamowej online, w której odbiorca proszony jest o odpowiedzenie na pytanie dotyczące treści reklamy, aby odsłonić dalszą część artykułu. Takie podejście skłania więc użytkownika do zauważenia, przeczytania, a wręcz zrozumienia przekazu kreacji. Jest jednocześnie formą paywall‘a, gdzie „opłatą” za dostęp do treści jest chwila uwagi poświęcona na udzielenie prawidłowej odpowiedzi.

Akcja potrwa do 16 lipca lub do wyczerpania puli zwrotów w danym okresie, szczegóły i regulamin promocji na www.promocjavegeta.pl.